1-)İlk olarak programı çalıştırın, Next butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçiyorsunuz. Türkçe sürüm 2013 için ileri seçeneğini kullanın.
2-)Burada Yes seçeneğini seçtikten sonra Next butonu ile bir sonraki aşamaya geçiyorsunuz.
3-)Manual setup or additional server types seçeneğini seçip devam ediyorsunuz. Türkçe sürümde bu seçenek Sunucu ayarlarını veya ek sunucu türlerini el ile yapılandır olarak gözükmektedir.
4-)Burada hangi tür e-posta hizmeti aldığımızı seçmeniz isteniyor. POP or IMAP seçeneğini seçmelisiniz.
5-)Bu bölüme hesap bilgilerinizi giriyorsunuz. E-mail Address bölümüne oluşturduğunuz e-posta adresini, Incoming mail server ve Outgoing mail server bölümüne de mail.siteadresiniz.com yazıyorsunuz. User Name bölümüne e-posta adresinizin tamamını, Password kısmına ise oluşturduğunuz e-posta adresinin şifresini yazıyorsunuz. Bu bölümleri doldurduktan sonra More Settings... bağlantısına tıklayınız.
6-)Outgoing Server bölümünden My outgoing server(SMTP) requires authentication, yani Giden sunucum kimlik doğrulaması gerektiriyor seçeneğini işaretliyorsunuz ve Advanced seçeneğine geçiyorsunuz.
7-)Bu bölümde Outgoing server (SMTP), yani giden sunucu portunu587 olarak ayarlayıp OK tuşuna basıyorsunuz.
Giden sunucu portunu 587 olarak ayarlamazsanız e-posta alabilir fakat e-posta gönderemezsiniz.
8-)Outlook 2013′de e-posta hesabınızı oluşturmuş oldunuz. Test Account Settings bağlantısına tıklayarak herhangi bir hata olup olmadığını kontrol ediyorsunuz ve işlem tamamlanıyor.
1-)"Ürünlerim Ve Hizmetlerim"e tıklayınız. 2-)"Yönet"e tıklayınız....
1-)"Ürünlerim Ve Hizmetlerim"e tıklayınız. 2-)"Yönet"e tıklayınız. 3-)"Email...
1-)"Ürünlerim Ve Hizmetlerim"e tıklayınız. 2-)"Yönet"e tıklayınız....